

Strategia CSR w firmie Polska Dystrybucja Budowlana sp. z o.o.
Polska Dystrybucja Budowlana sp. z o.o. w dniu 17 czerwca 2014 r. podpisała umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącą udzielenia wsparcia finansowego na wdrożenie strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Zakończenie realizacji projektu nastąpiło dnia 31.12.2014 r.
Celem projektu jest wdrożenie rozwiązania społecznej odpowiedzialności biznesu z 3 obszarów:
• środowisko naturalne
• zaangażowanie społeczne
• relacje z personelem przedsiębiorstwa
Zakres projektu obejmuje:
- Zielone inwestycje
- Rozszerzenie oferty świadczonych usług
- Działania społeczne
- Sprawna komunikacja
Harmonogram realizacji projektu:
• modernizacja oświetlenia – lipiec-grudzień 2014 r.
• tworzenie standardów – styczeń-grudzień 2014 r.
Wartość współfinansowania szwajcarskiego wynosi: 29 420,77 CHF
Korzyści z realizacji projektu w ramach strategii CSR:
• oszczędność energii elektrycznej i ochrona środowiska naturalnego
• zaspokojenie potrzeb Klientów, między innymi poprzez: dostęp do innowacyjnego • produktu oraz nowych standardów obsługi
• poprawa wewnętrznej komunikacji w firmie
• poprawa warunków bezpieczeństwa pracy
• zaangażowanie i uczestnictwo w życiu społecznym
• poprawa wizerunku firmy
Linki do głównych witryn internetowych SPPW:
www.programszwajcarski.gov.pl www.swisscontribution.admin.ch/poland
Lokalizacja projektu:

ul. Dworcowa 152, 64-120 Krzemieniewo
Tel/Fax: 65 536 10 00/65 536 10 45
www.grupapdb.pl
e-mail: biuro@polskadystrybucjabudowlana.pl
Obszar 1: Środowisko naturalne
• świadomie oddziaływanie na środowisko naturalne
• elektroniczna wymiana danych
• modernizacja oświetlenia
• redukcja i uzyskanie oszczędności na zużyciu energii
• zmniejszenie emisji CO2 do atmosfery
Obszar 2: Relacje z personelem przedsiębiorstwa
• sprawna komunikacja wewnętrzna w firmie
• bardzo dobre warunki bezpieczeństwa pracy
• dobre relacje z personelem
• zaangażowanie personelu w działania firmy – dotyczące wykonywanej pracy, jak i udziału w akcjach społecznych
• efektywny dialog z klientem indywidualnym i wykonawcą
• wyższa jakości obsługi klienta
• wprowadzenie jednolitych standardów procesów sprzedażowych
Obszar 3: Zaangażowanie społeczne
• udział firmy w życiu obywatelskim poprzez finansowanie i współorganizowanie imprez regionalnych i kulturalnych
• pomoc finansową dla szkół i przedszkoli
• sponsoring ośrodków sportowych i sportowców
• współudział w akcjach charytatywnych
• program „Dobry start” – udzielanie staży i praktyk, aby zapewnić młodym ludziom wczesne doświadczenie, wzmacniające ich pozycję na rynku pracy
• wizerunek firmy solidnej i wiarygodnej